zondag 11 september 2011

Finally got it back!

Vandaag wil ik met jullie mijn dierbaarste sieraard bespreken!
Het is iets heel moois wat oma achtergelaten heeft toen ze overleed.

Mijn oma heeft allemaal dubbeltjes (ja, die van de gulden) gespaard in de tijd dat ze ziek was. Ze heeft 4 kleindochters en voor ons alle vier heeft ze hard dubbeltjes bij elkaar gezocht.
Mijn armband bestaat uit 24 Koningin Juliana dubbeltjes en vindt hem erg mooi!

Hij is niet alleen van grote dierbare waarde voor mij, maar ik vind het ook een mooie arm piece. Stiekem is ie gewoon enorm fashionable!

Wat denk jij?


Lots of love, Daniëlle

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je sieraden een emotionele waarde hebben :) En hij is ook hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een lief berichtje achterlaat!
Als je reageert kom ik even een kijkje nemen bij jou!