donderdag 15 september 2011

Life had just begon..

Jaja, het echte leven is weer begonnen.
En dan kom ik mezelf weer eens tegen!
In mijn allereerste post aan jullie, vertelde ik dat ik wilde proberen om elke dag iets te posten. Nu ken ik mezelf wel een beetje en had al het idee dat het niet ging lukken. Het leek me alleen de perfecte uitdaging voor mezelf om een beetje structuur in mijn leven te krijgen.

En wat gebeurt er.. Jawel, zondag 11 september is het me gelukt om mijn 'voorlopig' laatste post te plaatsen. En toen begon voor het eerst dit jaar mijn lesrooster weer. Nu moet ik bekennen dat dit schooljaar misschien een beetje tough gaat worden.
Ik ben vorig jaar begonnen aan mijn opleiding tot interieur adviseur. Ik had de HAVO afgerond zonder daar veel moeite voor te moeten doen en ging daarna naar een MBO. En ja, de leervakken zoals Nederlands, Duits, 'wiskunde' (meer rekenen..) en bijvoorbeeld stijlleer gingen me erg makkelijk af. Onder andere daarom heb ik er voor gekozen om mijn 1e en 2e jaar in 1 jaar te doen. Samen met 12 lieve klasgenootjes en een paar vriendinnetjes hebben we er keihard voor geknokt. Het was zwaar zeker, met burn-out en al, maar we hebben het gedaan.

Nu dus in de 3e beland en alles is behoorlijk nieuw. Je wordt veel meer vrijgelaten en dat is wennen. Heeeeerlijk, vermaak me nu al. Maar de consequenties zijn al duidelijk aanwezig. Geen één van deze dag heb ik een post geplaatst en mijn beloftes aan mezelf gaan alweer nergens over. Vanaf nu, naja eigenlijk vanaf maandag; ga ik weer beginnen met de daily, or at least één keer in twee dagen, post!

Ik begin maandag. Ja. Stel ik het nu al uit? Ach wel nee. Ik ga gewoon een weekendje weg! Ja en wel met scouting; niet echt fashionable en niet echt lekker internet..

Dus voor nu even goodbye, zie jullie maandag weer!

Heb een heerlijk weekend!

Lots of love, Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel dat je een lief berichtje achterlaat!
Als je reageert kom ik even een kijkje nemen bij jou!