zondag 4 september 2011

Traveling

Ik houd van reizen met de trein.
Het zet je aan het denken. Allemaal verschillende mensen, onderweg naar ongeveer dezeflde plek.
Allemaal met hun eigen gedachtens en problemen, liefdes en geluk.
Ik kan genieten van al deze verschillende mensen. Kijkend naar hen en de voorbijschietende landschappen, zink ik weg in mijn gedachten..

Wat moet ik doen, is mijn leven doelloos, heb ike en project nodig om mezelf bezig te houden, kan ik een project maken van iets dat liefde en levende wezens betrefd? Moet ik altijd alles van te voren al weten?

Reizen zet me aan het denken, moet ik altijd alle touwtjes in hadden hebben?

Lots of love, Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel dat je een lief berichtje achterlaat!
Als je reageert kom ik even een kijkje nemen bij jou!