donderdag 3 mei 2012

It's just the way it is

Pff, het is weer opruim dag.
Ja ik ben zo'n vreselijke rommelkont, ik ben zo'n meisje met te veel kleding en 's ochtens minstens 3 outfits uit de kast trekt tot ze zeker weet wat ze aan moet.
Behalve dan als er gewinkeld is, dan is het niet bepaald lastig om de beslissing te nemen.
Ja, zo'n meisje ben ik en ben er nog blij mee ook.

Zo'n vreselijke opgeruimde kamer vind ik leuk, maar dan alleen als ik het net gedaan heb en vlak voor ik ga slapen. Wanneer er huiswerk gemaakt moet worden, kan ik mijn rust niet vinden in een lege kamer en kan ik wel twintig andere dingen doen.
Het staat ergens gewoon gezellig en het laat ook zien wie ik ben.
Een rommelkont, een druk persoon, iemand die zijn gedachtes nooit op een rijtje heeft staan. Het is altijd een wir war in mijn hoofd.


















Zelfs als er dus opgeruimd moet worden is het lastig voor me om mijn koppie erbij te houden. De tv aan met series, nickelodeon (ja ook zijn meisje ben ik) of een filmpje, dat helpt over het algemeen om mijn gedachtes niet af te laten dwalen. Hoewel ik vaak genoeg in bed beland om helemaal weggezogen te worden in de verhalen.

Maar voor ik uberhaupt heb besloten welke film en/of serie het is geworden, zijn we al weer minstens een uur verder en dan moet het vaak nog gedownload of geladen worden.
En meestal doe ik de hele dag niets anders dan facebook, youtube, blogs en sites checken.
Opruimen kan ik het beste 's avonds, in het donker, met kaarsjes aan.
Geen idee waarom, maar dat had ik met mijn huiswerk ook al.
Blijkbaar ben ik een dead-line meisje en heb ik het nodig om klaar te zijn voor een bepaalde tijd, maar kan ik dat niet eerder dan de dead-line  zelf, ik kan er niet de tijd voornemen.

Zo'n allerlaatste moment meisje, iemand met altijd haast en altijd net op het nippertje.
Mijn moeder vraagt zich wel eens af hoe ik zo kan leven.
But that's just the way it is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel dat je een lief berichtje achterlaat!
Als je reageert kom ik even een kijkje nemen bij jou!