maandag 14 mei 2012

Monday

Maandagen, zijn niet voor mij weggelegd.
Niet dat ik last heb van Blue Mondays, maar toch is het elke maandag weer zwaar.
Ik ben eigenlijk standaard moe en kan niet uit bed komen, nergens zin in en de tijd kruipt voorbij.
Zodra ik ergens ben, heb ik er al geen zin meer in.
Ik stap op de fiets en ben het fietsen direct zat, ik zit in de bus en vind dat die bus maar eens moet doorrijden. Kom ik op stage en ik kan al niet meer wachten om naar huis te gaan.

Nu is het zo dat ik drukke weekenden heb, omdat ik elke dag stage loop van 9 tot 5.
Ik doe gewoon niets meer doordeweeks en zie geen vrienden.
Dus het weekend plan ik altijd helemaal vol!
Moe, moe, moe.. Dat word ik er van!
 
 

Gelukkig is het heerlijk weer! En dan valt alles eigenlijk wel weer mee!
Ik vind dat ik alles positief moet bekijken op de maandag en misschien moet ik mezelf maar eens gaan belonen op de maandagen, dat ik iets heb om naar uit te kijken.
Een lange douche en daarna smeren met elke cremetje dat ik heb, nagels doen en ondertussen Sex and the City kijken.

Vanavond mag ik mijn kledingkast in elkaar zetten. Niet bepaald iets waar je mee uitrust, maar het maakt me wel erg blij!
Mijn kamertje schiet al steeds meer op en bij de gedachte dat ik er binnenkort kan wonen word ik weer helemaal blij!

Dus denk aan al het leuke van de dag en ga niet zitten mokken.

Allemaal een fijne maandag gewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel dat je een lief berichtje achterlaat!
Als je reageert kom ik even een kijkje nemen bij jou!