dinsdag 31 juli 2012

No place like home

Pinned Image

I'm back! Back in town, hallo Holland!
Na twee heerlijke weekjes Italë, waar jullie later meer over horen/zien, duurde de autorit me veel te lang!


Ik wilde naar huis, naar mijn bed, mijn douche, mijn tv, de bank, de computer, ik wilde mijn sociale leven terug!
Persoonlijk vind ik niets lekkerder dan even helemaal weg van de dingen die je kent, van de mensen die elke dag ziet. Maar na een tijdje wil je terug naar huis.

Huis, ik wilde naar huis, niet naar Nederland! Waarom kan mijn huis niet in het prachtige Italië staan? Zo lekker langs de kust, met de mooie steden, het lekkere eten?
En dan wel met het sociale inbegrepen, met al mensen van wie ik houd en graag om me heen heb?

Hoe dichterbij Nederland ik kwam, des te liever ik weer weg wilde, het weer begon ook steeds meer op het bovenstaande plaatje te lijken..
Maar hé, mij hoor je niet klagen, ik heb nog 10 dagen surfcamp in Frankrijk te goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel dat je een lief berichtje achterlaat!
Als je reageert kom ik even een kijkje nemen bij jou!