woensdag 29 augustus 2012

Back to life, back to reality



Ik ben alweer een tijdje terug van vakantie en toch kon ik het niet opbrengen om een blog te schrijven. Ik ben vooral erg lui deze vakantie en ik dacht, wat niet weet, wat niet deert!
Nu wil ik niet terugvallen in mijn 'ohjeej alweer een maand geen blog geschreven' momentjes en dus moet ik terug naar het echte leven.

Maandag begint het allemaal weer, dagje school en dan vanaf dinsdag stage lopen bij de Riviera Maison! Waar ik eigenlijk ontzettend veel zin in moet hebben, maar op dit moment is het enige wat ik leuk vind thuis zitten en dromen over een weekendje Londen of Parijs.

Vandaag dus de dag dat ik terug kom op de wereld en het sociale leven weer instap!
Het is opruimen geblazen, tassen die uitgepakt moeten worden, kleren moeten gewassen worden, kasten uitgepluisd en school spullen weer op gezocht.

Let's do this!

2 opmerkingen:

Dankjewel dat je een lief berichtje achterlaat!
Als je reageert kom ik even een kijkje nemen bij jou!