maandag 3 september 2012

Het begin van het einde

Dat klinkt heel dramatisch, maar zo bedoel ik het niet!

Vandaag was de eerste schooldag, het gaat beginnen; mijn laatste schooljaar.
Uitleg gekregen over de stage opdrachten, want vanaf morgen loop ik 4 dagen in de week stage bij de Riviera Maison in Amsterdam en wat heb ik er zin in!
Zin om elke dag weer bezig te kunnen zijn met wat ik het liefste doe; inrichten!
Zin om een ritme en weer een beetje nut van de dag te hebben.

De vakantie was heerlijk, maar omdat er geen werk was bij mijn bedrijf heb ik veel niets gedaan. En dat was echt wel fijn, maar ik moet terug het 'leven' in!

Dus het begin van het einde, laatste schooljaar en ook nog eens de laatste maanden als tiener! Want in november verlaat ik mijn tienerjaren en word ik twinTIG, oh help ik kom in de TIG en daar kom je noooit meer uit..
Weet niet of ik daar al klaar voor ben, afstuderen, werken en twintig worden haha!
Nooit gedacht dat ik dat zo eng zou vinden, maar de tijd houd je niet tegen.

Ook betekent dit begin het begin van het einde van 'dik' zijn. Ik ben niet dik, dat weet ik, dat zeggen mensen vaak genoeg, maar mijn buik mag echt weg. Ik wil strakker worden en blij zijn met mijn lichaam en me er niet voor hoeven schamen. Niet als ik ga zitten, kijken of mijn shirt wel goed zit zodat niemand mijn buik ziet.
En dus ga ik gezond eten, maar één keer per week chips eten (ja ik deed dat veeeel vaker in de week) en één keer per week naar de sportschool. Elke dag 10 minuten touwtje springen en buikspier oefeningen doen. Laat maar komen, dit is het begin van het einde!

Het lijken haast wel goede voornemens, maar ik heb er echt zin in!
Gaan jullie nog spannende dingen tegemoet? 

3 opmerkingen:

  1. Trust me, dit jaar gaat echt heel snel. En wat heb je een leuke stageplek! Succes! En ook met het afvallen/strakker worden. Komt vast helemaal goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook altijd veel plannen na de zomer! Ga zelf een nieuwe opleiding doen waar ik heel veel zin in heb :D Jij veel succes met alle nieuwe dingen, wordt vast leuk :D x Elma

    www.reinadelamoda.fashionblogster.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een lief berichtje achterlaat!
Als je reageert kom ik even een kijkje nemen bij jou!