dinsdag 18 september 2012

Dreaming away

Ik kom elke dag langs schiphol en ondertussen hebben wij een haat/liefde relatie opgebouwd.
Waarom ik elke dag op schiphol kom? Ik loop er wel 2 hele seconden, maar zo ga ik van huis naar stage en andersom.


Ik houd op schiphol zijn, ik geniet van alle reizigers en ik droom vaak weg bij de mooie reizen die zij waarschijnlijk gaan maken.
Ik vind het heerlijk om allerlei verschillende mensen te zien zoekend naar de plaats waar ze heen moeten of naar de persoon waar ze van houden.
Schiphol geeft een gevoel van vrijheid, liefde, dromen die werkelijkheid worden en nog veel meer. Een grote bron van emoties!


En daar komt dan ook gelijk dat groene monster, dat jaloezie wordt genoemd, om de hoek kijken.
Zit ik dan in het koude nederland met regen en kou en stage tot laat en niets te beleven of te zien..
Waarom kan ik niet lekker naar Parijs, New York of misschien wel Indonesië?


Schiphol heeft iets magisch.
Wie kent er nog zo'n plek?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel dat je een lief berichtje achterlaat!
Als je reageert kom ik even een kijkje nemen bij jou!