woensdag 26 september 2012

Skipping the weekend

Pff, ik heb het op het moment zo druk, dat ik dit gewoon in de trein type..

Afgelopen bestond uit wennen aan op jezelf wonen, koken terwijl je om half 8 thuis komt van stage en moe bent. Het mentaal voorbereiden op deze zware week.

Afgelopen vrijdag bezocht ik voor school de Elle Inside Design op IJburg. Stomme ik die ik ben, al mijn camera's liggen bij mijn ouders..
Kon ik mijn grootste hobby helaas niet uitvoeren :(..

Verder verspilde ik die donderdag avond mijn nachtrust om bij een vriendinnetje te blijven slapen, die avond en nacht was het heel gezellig, vrijdag had ik er lichte spijt van..

En toen het leukste van mijn week!
Op stage, wat ondertussen ook mijn weekend baan is geworden (jeej, blij!!), hadden ze gevraagd of ik mee wilde naar Antwerpen, naar een klant. Deze mensen (die in mijn hoofd al meteen vreselijk rijk waren) hebben hun huis in laten richten door Riviera Maison en wij mochten daar heen om het even leuk te voorzien van accessoires en om deze te stylen.
Of ik mee wilde.. Moest je dat nog vragen dan?
Het was een fantastische dag, en ja ze bleken ook daadwerkelijk rijk, prachtig huis en zwembad voor in de tuin in aanbouw!

En nu is mijn 13 dagen tellende werkweek begonnen en dat betekend moe zijn. Het waren al niet veel blogjes die ik poste, maar voor de aankomende twee betekend het dat het er even nog minder gaan worden..

P.s. Een lieve lezeres wees mij erop jullie niet eens over mijn surfkamp verteld te hebben.. Die houden jullie nog tegoed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel dat je een lief berichtje achterlaat!
Als je reageert kom ik even een kijkje nemen bij jou!