zaterdag 17 november 2012

The bucket list

De laatste tijd struin ik erg vaak rond op mijn nieuwste verslaving: Pinterest. (Ondertussen trouwens al niet zo nieuw meer).
Nu heb ik daar laatst een nieuw prikbord aangemaakt: The Bucket List. Alles wat ik in mijn leven wil doen en bereiken verzamel ik daar. En uiteraard met mijn fantasie droom ik weer helemaal weg bij de tijd dat ik mijn dromen uit kan voeren!

Hoe ik me kan voelen en waar ik beland, als ik zomaar schiphol binnen stap en de eerste de beste vlucht boek. Hoe gaaf zou dat zijn, misschien vlieg ik dan wel naar een plaats waar ik nog nooit van heb gehoord. Alle wonderen daar beleven en bekijken, een hotel moeten zoeken misschien wel tot midden in de nacht!



 Of een dartpijl gooien op een wereldkaart en daar dan heen moeten. Zo snel mogelijk alles uitpluizen van de plek van bestemming en het leukste, liefste locale hotelletje vinden. En dan het vliegticket zo snel mogelijk boeken!

In de auto springen met vriendinnen en door Europa reizen, net als de mijn andere dromen, zien waar we uit komen!

Ik wil een koale knuffelen, een verf/modder gevecht houden, een walk-in closet hebben, een Britse jongen daten, een olifant berijden in India, zoenen in de regen, naar Hawaii gaan, leren hoe te longboarden, met dolfijnen zwemmen, het Noorder licht zien, door Central Park in New York wandelen, een helikopter vlucht over de Grand Canyon en nog veel meer!

Zoals je kan lezen gaan bijna al mijn dromen over reizen. En terwijl ik wegdroom vraag ik me af of voor mij het leven dan pas begint. Zijn die twintig jaar die ik nu rond loop (en kroop natuurlijk) wel ergen voor geweest? Is de studie die ik nu bijna afrond wel nodig geweest en de volgende die ik wil begin wel belangrijk?
Moet ik niet eens al mijn dromen achterna gaan? Heb ik deze studies nodig om mijn droom te verwezelijken?

Zoveel vragen, zoveel dromen. Wanneer ben je klaar met dromen, wanneer kan je echt gelukkig zijn?




1 opmerking:

Dankjewel dat je een lief berichtje achterlaat!
Als je reageert kom ik even een kijkje nemen bij jou!