zaterdag 18 mei 2013

She is stayin' alive!

Gosh, hoe vaak ik mij in deze blog al voor genomen heb vaker te schrijven. Ik ga vanaf nu maar eerlijk tegenover mezelf en jullie zijn: ik vind blogs lezen leuker dan ze schrijven. En toch hè, toch moeten die hersenspinsels eruit. Zeker de laatste tijd denk ik vaak, dat zou ik op moeten schrijven en het delen. Gewoon om mijn gedachte weer eens op een rijtje te zetten en een mening van een buitenstaander te horen. Of gewoon om lekker eens toegejuicht te worden van de zijlijn: ja, Daniëlle je doet het fantastisch! Egoïstisch zeg je, mwa ik ben van mening dat een mens het nodig heeft.

En nu echt niet gaan denken dat ik zo een geweldig leven lijd hoor. Ik ben op het moment hard bezig met mijn examen interieur advisering, mijn werk is inmiddels verplaatst naar Hoofddorp (op de fiets naar werk!), mijn 25 m2 grote kamer is één grote bende en ik ben begonnen met hardlopen, sporten en meer water drinken. 
Ben overigens nog steeds een ontzettende zielige single.

Maaaaaarrr, in dit alles komt binnenkort verandering (oké, niet in alles..) Ik mag over 1,5 maand verhuizen naar Hoofddorp met mijn super lieve vriendin, ik ga afstuderen en na de zomervakantie één dag in de week naar Akademie Vogue en één van mijn grootste dromen komt deze zomervakantie uit: ik ga op interrail! Drie weken lang mag ik met een vriendin 8 steden van Europa gaan bekijken en mijn hemel wat heb ik daar zin in!

Dus voor nu, dit is (alweer) een welkomstberichtje en later volgt er meer!

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel dat je een lief berichtje achterlaat!
Als je reageert kom ik even een kijkje nemen bij jou!