maandag 20 mei 2013

Homework day


Dan wel geen donderdag, maar deze quote is even zo waar!
Op het moment zit ik midden in mijn examen Interieur Advisering en ik heb het aan de ene kant zó gehad. 

Afgelopen donderdag had ik een gesprek om mijn voorlopig ontwerp goed te keuren en ik kreeg groen licht om door te gaan!
Dat betekend dat ik de aankomende 3 weken non-stop moet werken. Er waren nog een paar dingen die ik aan moest passen en de tijd is sowieso behoorlijk kort. 

Helaas lukte mij dit afgelopen weekend niet.. Donderdag had ik mijn gesprek en 's middags voerde ik niets uit, ik bleef een vriendin slapen en zo doende deed ik vrijdag ook niets.
Vrijdag avond moesten we werken, net zoals zaterdag. En zaterdag avond hadden we een personeelsfeest (dat overigens super leuk en gezellig was) en zondag werd het dus uitslapen en mijn nichtje d'r verjaardag bezoeken.

En zo zit ik nu achter de laptop, met zo'n 10 keuken websites geopend, is het inmiddels 14.00 en moet ik NU echt wat gaan doen.
Ik zit bij mijn ouders thuis en moet vanavond weer terug naar Hoofddorp, daar wacht een een bom van kleren en een stapel afwas. 

Ik weet dat ik een heleboel moet doen en toch kijk ik rustig MTV, lees ik blogs en zit ik nu te typen.
Oké dan, ik ga weer verder!

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel dat je een lief berichtje achterlaat!
Als je reageert kom ik even een kijkje nemen bij jou!