maandag 27 mei 2013

I'm just tired

Helaas ben ik niet een blogger die jullie wijze tips kan geven over bepaalde zaken. Ik ben er juist zo één die van dat soort blogs volgt om mezelf te helpen.

En op dit moment kan ik wel wat tips gebruiken!

Ik ben namelijk zo ontzettend moe. Ik zit namelijk elke vrije seconde van mijn dag aan mijn project voor mijn examen, ik werk op school aan mijn examen, in de winkel waar ik werk is het altijd (lekker) druk en dan snel naar huis werken aan mijn examen.
Snappen jullie dat ik moe ben?

Oke, vooruit. Hierboven heb ik jullie voorgelogen! Ik maak wel lange dagen op school waar ik keihard werk aan mijn project, maar helaas zodra ik thuis ben en achter de laptop kruip om weer verder te gaan met mijn huiswerk ontdek ik een paar uur later dat mijn huiswerk niet gelukt is en ik nú echt naar bed moet voor ik te moe ben om op te staan de volgende dag.

Inmiddels ben ik een week verder, met te weinig slaap, teveel stress in mijn hoofd en teveel punten die ik nog van mijn to do list moet afstrepen.
Het gezond eten gaat nergens over (op dit soort moment wil ik chips, alleen nog maar chips!) en het sporten schiet er al helemaal bij in.
Hoewel ik denk dat als ik een rondje heb hard gelopen ik mij waarschijnlijk tien keer beter voel.

Zolang ik op school of op werk ben, voel ik mij prima. Zodra ik op de bank, op bed of uberhaupt ga zitten, zak ik in en ben ik moe.

Iemand tips?

Liefs!

4 opmerkingen:

  1. Ik herken het wel aardig, same here. Ik heb vandaag pas mijn project ingeleverd die 2/3 weken al ingeleverd moest en nu heb ik nog maar 6 weken voor het nieuwe project, die ook groot is en dan komen er altijd nog dingen bij. Ik heb helaas geen tip, rustig blijven en opdrachten die je moet maken in een to do lijstje maken en afstrepen, zo hou je overzicht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ai! Dat is ook niet lekker!
      Mijn motivatie is helemaal weg. Ik maak extra uren op school, omdat ik weet dat ik daar wel werk!
      En een to do list heb ik inderdaad!

      Heel veel succes met je project meid, zet hem op!

      Verwijderen
  2. Vitamientjes, warme melk voor het slapen gaan, rustig blijven en niet stressen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmm, vitamientjes goeie, want ik snak alleen vettig eten.. En dat ik geen stress heb is juist het probleem..
      Maar wel zijn er bijna!

      Verwijderen

Dankjewel dat je een lief berichtje achterlaat!
Als je reageert kom ik even een kijkje nemen bij jou!