dinsdag 26 juni 2012

I'm counting down the days

Kennen jullie dat nummer? Counting down the days van Sunfreakz en Andrea Britton?
Zo niet, zet hem even aan en je weet wat ik bedoel.


Ik tel de dagen letterlijk af. Tot ik weg kan van stage, wat zo leuk begon is nu een stuk minder leuk. Het voelt alsof ik in The Devils Wears Prada leef, alleen dan zonder de mode, make-up en tripjes naar Parijs. Ik heb het gehad, ben er klaar mee. Zucht, nog maar 12 dagen na vandaag en dan wil ik gewoon vakantie!




Ik tel de dagen letterlijk af. Tot ik wel 1 heuse dag naar school mag om mijn leuke klas weer te zien.


Ik tel de dagen letterlijk af. Tot ik een nieuwe stage heb gevonden, waar ik na de zomervakantie een top tijd ga beleven. Tot de toekomst begint, met een fantastische baan.


Ik tel de dagen letterlijk af. Tot ik de hele zomervakantie ga werken, zodat ik centjes heb voor alles. Voor mooie kleren, leuke accessoires en hopelijk veel tripjes naar hoofdsteden van Europa (yes, dat is mijn bucket list).


Ik tel de dagen letterlijk af. Tot de zomervakantie is begonnen en ik eindelijk alles kan doen waar ik al weken zin in heb. Een super slechte High School Musical marathon houden, nagels in de meeste maffe patroontjes lakken, mijn nog steeds best lege studentenkamer opknappen met Masking Tape (kennen jullie dat?), sporten tot ik in een bikini mag van mezelf, een mini kuuroord houden met maskertjes en cremetjes en nog veel meer.


Ik tel de dagen letterlijk af. Tot ik naar Italië ga, om lekker alles van Nederland voor 2 weken lang achter me te laten en genieten van zon, zee, strand en vriendinnen.


Ik tel de dagen letterlijk af. Tot er 1 van mijn dromen uit gaat komen en ik eindelijk ga leren surfen (en natuurlijk mooie surf boys spotten).


Soms denk ik dat het leven te snel gaat en soms kan ik niet wachten tot sommige dagen voorbij zijn.

4 opmerkingen:

  1. Oh wat vervelend! Het heeft nu natuurlijk ook geen nut om er wat van te zeggen... Succes je laatste dagen iig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou ik wil indd geen onvoldoende ofzo oplopen, dus ik slik het maar even! Dankjewel, lief van je!

      Verwijderen
  2. Wat balen. Ik zou het bespreken, ook al is je stage bijna voorbij. Maar misschien ook wel typisch voor een stage om als hulpje gebruikt te worden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is het zeker en dat vind ik verder ook prima, maar hier stijgt het af en toe boven de daken uit! Dat ze dingen van me verwacht die ik niet aan zie komen, en vervolgens dat niet gedaan heb!
      Maar he, positief blijven, na vandaag nog maar 10 dagen!

      Verwijderen

Dankjewel dat je een lief berichtje achterlaat!
Als je reageert kom ik even een kijkje nemen bij jou!