vrijdag 1 juni 2012

May passes by

Ja, toen was het ineens alweer juni.
Hoe ouder je wordt, hoe sneller de tijd voorbij lijkt te vliegen.
Komt natuurlijk door ons besef van tijd, maar is het niet jammer?

Pinned Image

Vroeger ging je 3 weken naar de camping in Frankrijk en leek je wel een jaar weg te zijn!
Nu lijkt zelfs de 6 a 7 weken durende vakantie in een dag om te zijn..
Ze zeggen altijd leef van dag tot dag en geniet van elke dag, maar eigenlijk laten we de dagen te veel aan ons voorbij slippen.
Of doe alleen ik dat?

Ik kan niet geloven wat er deze maand allemaal is gebeurt.
Ik ben verhuisd en woon nu, deels, op mezelf.
Mijn 3e leerjaar van mn studie tot Interieur Adviseur is ook alweer om en ik moet nu toch eens goed na gaan denken wat ik na mijn afstuderen wil gaan doen.
Damn, afstuderen, zo eng, zo volwassen.
Het echte leven lijkt wel te beginnen, op kamers, afstuderen.

Bah, soms wil ik terug naar de tijd dat ik op de basisschool zat. De tijd dat de dagen zelfs wel jaren leken te duren. Dat je om half 4 thuis uit kwam uit school, waar mama zat te wachten met limonade en een koekje, vervolgens ging je buiten spelen en kwam je altijd te laat voor het avond eten.
De tijd dat de fantasiën echt nog alle kanten op vlogen en je vriendjes was met iedereen, ookal kende je de persoon in kwestie net twee seconde.

Pinned Image

Enjoy life,
Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel dat je een lief berichtje achterlaat!
Als je reageert kom ik even een kijkje nemen bij jou!