zondag 17 juni 2012

Inspiration: weak 24

Vanaf vandaag begin ik met een weakly inspiration. Ik heb al eens foto's laten zien die mij inspireren en die ik tegenkom op Pinterest. Nu wil ik dit dus elke week gaan doen (hoop dat ik het volhoud!).




En hierbij mijn inspiratie van mijn verschillende prikborden:

Inspiration
   Pinned Image

Traveling

Pinned Image Pinned Image
DIY

Pinned Image Pinned Image
Interior

Pinned Image Pinned Image
Why was it, that i wanted to do this? 
Dit prikbord ben ik net begonnen, mijn motivatie om dat strakke bikinilijf te krijgen!

Pinned Image  Pinned Image

Als mijn inspiratie jullie aanspreekt, en je hebt bijvoorbeeld zelf ook Pinterest, kan je me hier volgen!

Happy pinning and have an inspirational life!






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel dat je een lief berichtje achterlaat!
Als je reageert kom ik even een kijkje nemen bij jou!