dinsdag 26 juni 2012

Time out

Hello,

Even een mededeling tussendoor.
Er is nu al heel even geen blogbericht geweest en ik wil hierbij vast vertellen dat er deze week ook geen komt..

Vind het zelf ook erg jammer, maar ik heb even een time out nodig.
Het zit me momenteel qua emoties allemaal erg hoog en eigenlijk weet ik niet zo goed hoe ik me voel. Daarom woon ik nu voor een weekje, mijn laatste weekje op stage, weer even bij mijn ouders.
Ik heb het even nodig, de liefde van mensen om me heen en het uitstorten van alles wat er in me woelt.

Niet gaan denken dat ik depressief ben, een break-down heb of doordraai, nee daar heb ik geen last van. Maar het gaat niet heel fantastisch met me.

En dus plof ik nu gewoon na stage op de bank en kijk duffe tv-programma's en lekkere (ik kan me hersens uitzetten) films!

Ik beloof dat er daarna weer vol op geblogt kan worden!
Zo heb ik afgelopen zondag de musical The Little Mermaid gezien, geshopt en inspiratie opgedaan, dus jullie hebben nog een boel van me te goed!

Hoop dat jullie het begrijpen, ik blijf ondertussen wel antwoorden op jullie lieve reacties en lees ook jullie blogs, het is niet zo dat ik gelijk compleet offline ben! ;)

Liefs!

4 opmerkingen:

Dankjewel dat je een lief berichtje achterlaat!
Als je reageert kom ik even een kijkje nemen bij jou!